زمان انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

مردم رئیس جمهور خدمتگزار و صادق انتخاب کنند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم رئیس جمهوری با ویژگی عادل، آگاه، صادق و خستگی‌ناپذیر و خدمتگزار را انتخاب کنند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»،عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور» با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی ویژگی‌ها مانند شهید رجایی داشت و ولایت‌مداری، پاکدستی، مجاهدت، خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود.

 

وی گفت: رئیسی فردی تلاشگر، ساده زیست، متعهد، متدین، وفادار به آرمان‌های انقلاب و ولایت‌مدار که با دلسوزی در صحنه‌های مختلفی که مربوط به مشکلات مردم بود حضور پیدا می‌کرد و حضور در بین مردم و رسیدگی مشکلات آن‌ها نشان از صداقت و یکرنگی با مردم بود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت از دستاوردهای این دولت به احیای صنعت و کارخانه در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی که دچار ناترازی‌های زیادی بودیم اشاره کرد و افزود: ناترازی‌هایی در طول هشت سال در بخش انرژی، نظام بانکی و … قبل از دولت سیزدهم و دهه ۹۰ اتفاق افتاد که این دولت وارث این مشکلات شد که با تلاش‌های شبانه روزی برای رفع این مشکلات به نقطه‌هایی رسید که این تلاش‌ها در ادامه این مسیر باید به سرانجام برسد.

فیاضی تأکیدکرد: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری که به صحنه آمدند باید خودشان را مخاطب فرمایش رهبری بدانند که خدمتگزار صادق باشند و نباید با بدگویی، لجن پراکنی، تهمت و افترا به همدیگر هیچگاه دچار رفتارهای نادرست شوند و این کارهای ناشایست برای مردم هم ناپسند است.

وی خاطرنشان‌کرد: انتخابات در فضای آرام و منطقی با بحث و گفتگوی کارشناسی می‌تواند زمینه مشارکت بیشتر مردم را فراهم کند و نامزدهای انتخاباتی با ارائه برنامه‌های تاثیرگذار، تجارب و کارنامه خود برای مردم جاذبه بیشتری ایجاد می‌کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت بیان‌کرد: امروز مشارکت حداکثری مردم در اولویت قرار دارد و بعد از آن انتخاب اصلح است و همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تأیید شدند، صالح به تصدی مسئولیت هستند اما در بین صالحین، مردم حق و وظیفه دارند اصلح‌تر را انتخاب کنند.

فیاضی با اشاره به اینکه انتخاب صالحین بر عهده نظام، حاکمیت و شورای نگهبان و انتخاب اصلح بر عهده مردم است، اظهار کرد: امیدواریم مانند گذشته شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی رئیس جمهوری با ویژگی مردمی، عادل، آگاه، صادق و خستگی‌ناپذیر و خدمتگزار و… را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هرچه داریم از مردم است، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی مردم هستند که با رهبری امام خمینی(ره) این انقلاب را به پیروزی رساندند و قدرت و جایگاه مسئولان در حکومت اسلامی ایران از مردم است و مسئولان حق ندارند از مردم روی برگردانند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به شهید آل‌هاشم، امام جمعه تبریز خاطرنشان‌کرد: امام جمعه تبریز بسیار مردمی و مثل مردم عادی در جامعه زندگی و رفت و آمد می‌کرد و مردم بدون هیچ واسطه‌ای به شهید مراجعه و مشکلاتشان را مطرح می‌کردند و ارتباط صمیمی با امام جمعه تبریز داشتند.

فیاضی با اشاره به اینکه مردمی‌بودن دو معنای ظاهری و باطنی دارد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی به صورت باطنی، فردی مردمی بود و در بین مردم با اقشار مختلف جامعه کارگران، کشاورزان، پرستاران، هنرمندان و … ارتباط صمیمی و مراوده داشت و مشکلات قشرهای مختلف را پیگیری می‌کرد.

وی بیان کرد: پشتوانه ایران اسلامی مردم هستند و هیچ مقامی حق ندارد با مردم کج‌رفتاری کند و مردم همیشه ماندگار و مدیران تغییر پذیرند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به اینکه مسئول یعنی سوال شونده و مسئولان در هر پست و مقامی باید پاسخگو باشند، افزود: هر مسئولی که با مردم فاصله بگیرد، منزوی می‌شود و این یک نگاه اسلامی و انسانی نیست و هر مسئولی که با مردم رفتار خالصانه، صمیمی و بی‌ریا داشته و در بین مردم باشد رضایت خداوند را کسب و محبوب قلب‌ها می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ خرداد, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو